Inloggen

Gebruikersnaam

Wachtwoord



Lid worden?

-->> Klik hier
Om aan te melden.


Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.

Shoutbox

You must login to post a message.

bullo
21-01-2017 12:38
Vedici wel ja valachi en siberia hebben verloren

Member avatar
Cievo
21-01-2017 12:07
WIJ ZIJN VEDICI WIJ ZIJN DE BESTE

Blackdahlia
21-01-2017 10:58
410 in vuur en vlam dit dat zus zo

Blackdahlia
21-01-2017 10:57
ajax amsterdam ole ole

Vato
21-01-2017 09:48
@Hettalent riep je me nou ?

Hettalent
21-01-2017 01:00
#WZCWZDB

Ledenenquête

Bevalt v5 een beetje?

Ja
Ja
62% [23 stemmen]

Nee
Nee
38% [14 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31/12/16 13:33

Enquête-archief

Eenmansactie: Johnnywalker vs. Capulet don

augustus 20 2006 Wars archief
Wars archief
Dit keer niet in de gebruikelijke zin van het woord dat er war tussen families was, maar een eenmansactie. Ra, (aka Johnnywalker), verliet Imperium en startte als Godfather Merciless.
Kort erna schoot hij de don van Capulet Seingalt (aka Peeel), een van de rulende families. Tot de verbazing van menigeen overleefde hij het nog ook. Reden hiervoor was onenigheid tussen de twee en het feit dat Ra van leden uit Thefew te horen had gekregen dat er dets op hem gezet waren.

Johnywalker: Hoorde dat toen ik nog in imp zat, dat een chief 60k op me zou knallen
dus ik starte me fam, en zie alle fam banks leeg gaan, en krijg weer geruchten dat ze me zouden knallen.


Capulet reageerde hier uiteraard furieus op en nam zich voor om Ra (die inmiddels in de safe zat) en zijn ex familie Imperium neer te halen. Ondanks de vriendschappelijke betrekkingen tussen veel leden van de families gingen er al gauw de geruchten dat er detectives waren gezet op Feronia en er geknald zou worden....

Op het laatste moment wellicht gingen de families met elkaar aan tafel en werd er besloten om niet te knallen. Ra nam hierna nog de don en successor van Paranoia, en de don van Lluvia met zich mee in het graf. Uiteindelijk maakte Lycaena, de donna van Masters een einde aan de slachtingen en joeg Ra zijn graf in...

Na wat Johnywalker hierboven gezegd heeft hebben we ook nog met Peeel (Seingalt) gesproken. Hij gaf hier de volgende reactie op...

Peeel: Ra is een arrogant persoon die over anderen zegt dat ze mensen naaien, terwijl hij zelf degene is die naaid. Over iedereen heeft die wel wat te zeggen zodra die ze nodig heeft. Het feit dat de familie bank leeg was, is dikke onzin. Hij heeft van mij nog afschriften gzien vlak voor die schoot. Daarbij zijn de geruchten over dat een chief 60k op hem wou knallen, is helemaal dikke onzin.

The Few vs. Legendario

augustus 16 2006 Wars archief
Wars archief
Ik was amper uitgetikt van mn vorige verslag of de volgende war diende zich al weer aan. Wellicht de meest grimmige war tot nu toe...
Legendario werd verweten overgebleven hogere rangen uit eerder geschoten fams op te hebben gevangen.
Navraag bij een van de war-generaals van The Few leverde het volgende op:
Jara (The Few): Resistenza members die waren allemaal gejoined bij Legendario, dus zodoende werden ze een bedreiging.
Seingalt (The Few):Legendario werd geschoten omdat hun wat ex leden uit paar andere fams hadden opgevangen en dus wouden wij niet afwachten tot sucide acties van die kant kwamen
Er gaan wel meerdere geruchten dat ze the few willen schieten, en we proberen dat natuurlijk voor te zijn.


The Few toonde dan ook geen genade en had al gauw een killbot klaar staan.
Toch heeft Legendario het niet slecht gedaan en het tegen de overmacht vrij goed volgehouden.
Hcene (Legendario): het zit zo.. een goede vriend(in) van mij heeft me 1,5 uur terug laten horen dat The Few op ons gaat knallen.. vanaf toen hebben wij meteen onze assa+ verzameld en cm's gedaan.. we hebben hier en daar nog wat kunnen knallen mja de overmacht was een beetje HEEL erg groot... we zijn ons nu klaar aan het maken op t einde.

Dat er tijdens een war geen onderscheid wordt gemaakt naar collega, vriend etc. maar je volledig voor je fam gaat blijkt wel uit o.a. de aanslagen op Times crew member Mrkalkoeneke.

Mrkalkoeneke (Times Crew): ik heb 6 mensen overleefd, de 7de killde me uit eindelijkPfft
Mrj (Times Crew): ik had op onze college Mrkalkoeneke geknalt. Reden : Oorlog is oorlog of het nu me collega is of niet, ik zal altijd voor me familie opkomen


The Few is wederom als overwinnaar uit de bus gekomen en lijkt Barafranca te rulen, dat is een ding dat zeker is, er heerst bij de verliezende partijen echter een gespannen sfeer en een vastberadenheid om terug te komen en daar verandering in te brengen.

Finaldie (Legendario): geloof me hijacks komen eraan ^^ , mensen melden zich spontaan bij me opeens Pfft
Hcene(Legendario): we gaan down dat is zeker, maar hou rekening met wraak, ik heb geen zin in een Omerta met The Few die alles opeisen en alles beheren

Er staat ons de komende weken dus nog genoeg te wachten.
Iara rent van hot naar her, maar een saaie versie wordt het in ieder geval niet Smile

Rebirth vs. Predizione

augustus 14 2006 Wars archief
Wars archief
Rebirth vs. Predizione

De wervelwind blijft door Omerta gaan. De een na de andere war breekt los. Spelers vliegen door de lucht en komen weer hard doorzeefd op de grond neer. Eerder deze avond om 18:01 OT ging de don van Predizione (Jumpzor) neer, door wie was al snel duidelijk.

Easy (Rebirth): Predizione was zonder toestemming begonnen, Blowup wou hier niks van weten en daarom is zijn familie neergehaald

Hierna volgde nog een woordenwisseling met ziektes wat bij veel mensen in het verkeerde keelgat schoot. Ondanks de kleine familie van 1 a 2 spots duurde het lang voor ze zich gewonnen gaven. Pas om 20:55 OT was de familie van de kaart verdwenen.

Na deze war kreeg ik een tip binnen rond 23:45 dat er nog een war op komst was. Wij zullen dit soort tips nooit van te voren posten ivm stoken etc. De tip was een reden om alle huidige dingen neerteleggen en goed opteletten op kanalen.

Al snel kreeg ik te horen tussen wie de war zou gaan. Het begon erop te lijken dat deze war heel snel afgelopen zou zijn. Dat iedereen tegelijk zou schieten. Helaas bleek dit anders te zijn, de eerste paar doden kwamen redelijk snel. Maar al snel was het een war zoals je ze vaker ziet.

De war begon om 01:46:45 (23:46 OT) en eindigde iets minder dan een uur geleden: 06:32:56(04:32 OT)

Voor kills en wat kleine chatlogjes (bekijk uitgebreid)

Spauracchio Vs. Resistenza (Hijack?)

augustus 11 2006 Wars archief
Wars archief
Vanavond 11 Augustus, was het weer raak. Dit was de 3de war in 3 dagen.
Het was een chaotische war waar je niet precies kon zien wie er nou aan de winnende hand was.
Resistenza verloor al snel een aantal Assassins, maar dit was niet genoeg om de war te kunnen winnen. Er werd niet op LC's geschoten, zelfs niet naar gezocht.
Toch waren er maar weinig doden bij Spauracchio en leek het alsof ze aan de winnende hand waren.
Toen Aha en Gabriela neer gingen kwam er opeens op de Resistenza page te staan dat Resistenza slachtoffer was van een vreemde Hijack.

Aha 11-08-2006 22:11:48 Bruglione
Gabriela 11-08-2006 22:11:47 Bruglione


Holysmoker: Het was eigenlijk de bedoeling om die die donna te schieten en dat ik de succesor dan zou schieten zodat ik de famkon Hijacken. Alleen was ik zelf als succesor ingesteld

Er is dus een grote fout gemaakt bij Resistenza, door niet zorgvuldig te kijken naar de succesor.
Of.. Holysmoker heeft het goed weten te spelen en het vertrouwen weten te winnen.

Holysmoker: Daarom is het eigenlijk geen echte hijack, maar uiteindelijk hebben we wel bereikt wat we wilden

Bij spauracchio werd overlegt om hun eigen don te schieten, omdat die heel snel weer offline was, en ze dachten dat er geen succesor ingesteld was.
De persoon die zou schieten schoot alleen teveel kogels waardoor die mee ging in BF en Spauracchio ook down ging.
A big mistake

Akajeroen 11-08-2006 23:23:48 Chief
Polaris 11-08-2006 23:23:48 Local Chief


Het ziet ernaar uit dat de war afgelopen is en de rust weer terug is.
Maar of dat ook zo zal blijven...

Ronzani - Rascals - Capulet

augustus 11 2006 Wars archief Manti
Wars archief
Het was een vage nacht, je zag nog verschillende hoge vallen en denkt zo op het eerste moment dit is de laaste restjes wegschieten van de vorige war. Het tegendeel is hier.

Af en toe zag je een LC, Chief of Bruglione gaan. Bijna allemaal afkomstig van Ronzani.
Himuraken 10-08-2006 23:54:51 Bruglione
Hoelang Ronzani na deze kill nog gestaan heeft of dat ze meteen down waren is nog niet bekend.
Dit wordt later deze dag misschien duidelijk.

Op een gegeven moment was er iets wat veel opmerkelijker was. De allereerste GF van .nl ging neer.

Lucio 11-08-2006 02:01:02 Godfather
Mrhard 11-08-2006 02:01:02 Bruglione


Door deze actie ging Rascals neer, waarom er geen opvolger was is niet bekend. We gaan hier verder ook geen uitspraken over doen tot we dit weten.

UPDATE: Mrhard vond het een toffe tijd met jullie allemaal en ziet jullie allemaal in 2.5 ofzo Smile Voor degenie die het nog niet weten ben ik gehackt (Ik heb dus Lucio niet geschoten). See you in another life, Mrhard ~amsg~

Of dit echt waar is ? Alleen MrHard en de admins zullen het weten..

Families

Nieuwste Families
Cali [BAL]
Het einde [CHI]
Rothstein [CHI]
Lowlands [COR]
Armenia [BAL]

Laatste dode families
Hollowbud [22-01]
Negan [22-01]
Saw [22-01]
Dick [22-01]
Erotica [22-01]

Online Gebruikers

+Smitzer00:06:00
Marosai 00:18:59
Giudice 00:28:45
jerdy 01:07:50
+CarTes04:54:36
Axl 05:26:54
Triax 06:31:59
tonnykil 08:02:18
Esromeron 09:23:30
Capri 10:08:23

Gasten online: 5
Totaal aantal leden: 2,077
Nieuwste lid: Instinct

Partners