Inloggen

Gebruikersnaam

Wachtwoord



Lid worden?

-->> Klik hier
Om aan te melden.


Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.

Shoutbox

You must login to post a message.

Noisy
16-12-2018 20:05
@Critycal Op nl?

Critycal
06-12-2018 14:49
groeten aan swimpig en stef

Critycal
06-12-2018 14:49
soldaten verzamelen voor volgende versie #siberia

TaylorSwift
06-12-2018 00:27
iemand cocaine voor me?

TaylorSwift
06-12-2018 00:26
ruben

Gintonic
04-12-2018 22:53
Join de nieuwe stam van Itzme #Curacao

Ledenenqute

Bevalt v5 een beetje?

Ja
Ja
50% [41 stemmen]

Nee
Nee
50% [41 stemmen]

Stemmen: 82
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31/12/16 13:33

Enqute-archief

Pacts, stoken, verwijten, Sib lovers en studie ontwijkend gedrag!!

juni 13 2017 Wars CarTes
Veel doden aan de kant van Nomads waarvan de geruchten komen dat het vanuit Veritas zou komen. Deze war zou geen war zijn zonder Edo report. Ik ben nogmaals mijn studieontwijkend gedrag naar een nieuw level aan het tillen en ga voor u op onderzoek uit!

Allereerst heb ik aangeklopt bij de PR van Nomads. Ik kreeg Mayseve in de deuropening van het hoofdkwarier van de beruchte familie en mocht hem interviewen. Dit interview is hieronder te lezen:

Car` Hoi Mayseve, ik zie dat jouw familie al een tijdje in war is! Kan je hier iets over vertellen?
Mayseve Tijdje valt wel mee, gisteren in een war geraakt die al vrij snel over was. De verwachte aanval van Valk / Veri was goed uitgevoerd waardoor we vrij kansloos waren.
Car` Wat maakte de aanval vanuit Valk / Veri zo verwacht, en wat is de reden dan er niet voortijdig een stokje voor gestoken is?
Mayseve Het moment dat Guantanamo down ging was het moment dat de versie een beetje op slot raakte voor ons, doordat we 2 versies geleden blood waren en de versie uitgespeeld hebben worden we gezien als een 'Pro-Sib' familie en dit kan ook niet ontkennen, ze zijn fijne bloods die kleinere families (wat we toen waren) niet misbruiken. Veri en Valk hadden deze versie simpelweg de grootste memberbase en Detroit in handen, door de move die ze maakte pre-chief hebben ze de overhand gekregen. Na een NSA te hebben gesloten met Valkyrie, waarbij de voorwaarde van hen was dat we de gehele pact niet zouden schieten hadden we nog enigszins hoop dat we de eerste shooting zouden overleven, we zijn in de waan gelaten dat wij ook met rust gelaten zouden worden, helaas hebben ze geen woord gehouden, ook dit hadden we verwacht waardoor We hebben geprobeerd nog om te cross blooden en een aanval op touw te zetten. Echter was SP de enige die reageerde hierop. Aan de gedownde fams te zien zijn zij ook de enige die geen vriendjes zijn met Valk en Veri.
Car` Duidelijk verhaal. Ik wil toch graag iets dieper gaan, met wie probeerde je precies te cross blooden?
Mayseve Die info kan ik helaas niet vrijgeven aangezien de versie nog gaande is, sorry.
Car` Oké bedankt voor je tijd, wil je verder nog iets kwijt?
Mayseve Well played aan Veritas en Valkyrie voor de plays deze versie, wat mij betreft hebben ze het inmiddels verdient. Crit moet volgende keer niet suiciden :') Wij stoppen overigens op .nl vanwege de massale pacts aan beide zijde, we gaan weer terug naar .com om te kijken of het daar ook nog steeds zo is :-)
Car` Haha oké, bedankt voor het interview en succes op .com!

Tussen alle verhelderende informatie en duidelijke taal van Mayseve valt me toch een klein ding op, namelijk: Valkyrie wordt benoemd. Dit wekt mijn interesse op en laat mij voor dat ik naar het hoofdkwartier van veritas vertrek eerst een uitstapje maken naar de gister al geinterviewde don van Valkyrie. Het was een kort gesprek maar hieronder een volledig verslag:

Car` Hé Sacramoni, ik sprak net Mayseve van de Nomads familie. Deze vertelde mij dat jullie van Valkyrie ook op hun schoten, klopt dit?
Sacramoni Goedeavond Car`, ik snap de verwarring maar de schoten vanuit de gezamenlijke familie Ammazzare (Veritas & Valkyrie) richting Nomands kwamen niet namens Valkyrie.
Sacramoni Dat moet toch duidelijk zijn inmiddels.
Car` ok thanks voor de verheldering!

Ik snap er verder niks van want weet echt totaal niks van deze versie maar opzich ziet Sacra's verheldering er duidelijk uit. Nu rest er nog maar één taak op mijn pad en dat is bij de aanvallende partij verhaal te halen. Aangekomen bij de Veritas familie krijg ik Smirnff` te pakken. Hij is bereid een intervieuw af te leggen tussen de focus van de war door, hieronder is een volledig verslag van het interview te lezen:

Car` Hé Smirnff`, ik zie dat je familie in war is! kan je mij hier iets meer over vertellen?
Smirnff` Hé Car, dat heb jij goed gezien!
Smirnff` Ja Nomads was behoorlijk aan het stoken. We waren er wel een beetje klaar mee. Genoeg nietszeggende volstrekt infantiele logs gezien.
Smirnff` Maandagochtend hoorden wij dat Vieze eindelijk verlof kreeg van de TBS kliniek, met hem als 'war-talisman' hebben we onze tommies gepakt en zijn we los gegaan.
Car` Nomads was dus het target, hebben jullie nog iets te maken gehad met doden vanuit andere families?
Smirnff` Nee.
Car` Kan je iets meer over het stoken vertellen? Wat probeerde ze bijvoorbeeld aan te wakkeren?
Smirnff` Ik heb niet echt de behoefte het verder toe te lichten, ze hebben daar inmiddels de rekening voor betaald.
Car` Oké duidelijk, wil je verder nog wat kwijt?
Smirnff` We hebben het leuk.
Car` Het belangrijkste en altijd goed om te horen! bedankt voor het interview X
Smirnff` X Car`

Reacties

Arjinski | Arjinski is Offline| #1 | Posted op 14-06-2017 15:41:02
Arjinski

zo hier is even flink wat werk opgedaan goedzo car bedankt voor je inzet!!!
CarTes | CarTes is Offline| #2 | Posted op 14-06-2017 16:49:21
CarTes

Ik lach ook echt mezelf uit LOL
Tony-e | Tony-e is Offline| #3 | Posted op 14-06-2017 21:01:29
Tony-e

Smirnoff is een Pokemon hunter.