Inloggen

Gebruikersnaam

Wachtwoord



Lid worden?

-->> Klik hier
Om aan te melden.


Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.

Shoutbox

You must login to post a message.

Giuu
17-09-2018 16:55
#VEDICI

Blackdahlia
01-09-2018 12:52
heist alvis tj $500 detroit pm

Chinogrande
30-08-2018 22:21
:w

TaylorSwift
27-08-2018 22:58
shwp

Member avatar
Bongripper
22-08-2018 08:47
#freemocroy

Member avatar
Arjinski
20-08-2018 13:31
Heeft iemand Mocroy gezien? Al enige tijd vermist!

Ledenenquête

Bevalt v5 een beetje?

Ja
Ja
51% [41 stemmen]

Nee
Nee
49% [40 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31/12/16 13:33

Enquête-archief

Dit was 't dan alwéeeeeer, ... of toch niet?

juni 12 2017 Wars archief CarTes
Wat een wars allemaal, deze keer is het Valkyrie tegen Aeterna. Vanwaar deze war? Ik ga het voor u onderzoeken!

Aangekomen in Corleone waar het hoofdfkwarier van Aeterna is wil L0wrider helaas niet veel kwijt. Ik neem vervolgens meteen het vliegtuig door naar Chicago, de voormalig stad van uberfamilie Clasico, om het kant van het verhaal van Valkyrie aan te horen. Hieronder is het volledige interview te lezen met de don van de familie Sacramoni aka Sacra` aka JesseJ!

Car` Hé Sacramoni, ik zie dat je familie in war is! Kan je hier wat meer over vertellen?
Sacramoni Goedenavond Car`, dat klopt inderdaad. Wij hebben besloten om de buksen eens goed door te laden en te richten op onze rivalen Aeterna.
Car` Kan je wat meer vertellen over het motief van de aanval?
Sacramoni Wij hebben meerdere aspecten meegewogen in ons besluit. Aeterna stond op 1 en had redelijk wat goede accounts, waaronder ook enkele reranks van onze vrienden van Sib/SP
Sacramoni Daarnaast is het natuurlijk zo dat wij het zogenaamde Brug-voordeel hadden. Dit maakt het alleen maar makkelijker.
Car` Meerdere aspecten?
Sacramoni We zijn natuurlijk niet de beste vrienden.
Sacramoni Dit alles bij elkaar vonden wij genoeg om eens goed te gaan huishouden.
Car` Oké, genoeg reden dus voor een war.
Car` Als terugblikt op de war, hoe vind je zelf dan dat het is gegaan?
Sacramoni Alles is nog gaande, maar tot zover zijn we tevreden. Het is erg prettig om na een paar versies eens aan de goede kant van de streep te staan.
Sacramoni Weinig slachtoffers aan onze kant en daarnaast zitten we nog goed in het lood.
Sacramoni Mag ik een shoutout doen?
Car` Tuurlijk.
Sacramoni Shoutout naar Fiscalini, eindbaas die rustig in het midden van de war gaat slapen.
Sacramoni #Nietbang
Car` Oké bedankt voor het intervieuw!

Reacties

Solstice | Solstice is Offline| #1 | Posted op 13-06-2017 10:21:15
Solstice

De war die je wist dat ging komen. Kijken of ik nog een kill kan maken voor de definitieve overstap naar .com.
Mayseve | Mayseve is Offline| #2 | Posted op 13-06-2017 14:58:37
Mayseve

^ dat dus
Arjinski | Arjinski is Offline| #3 | Posted op 13-06-2017 18:42:24
Arjinski

goed report topreporter aanhouden
Solstice | Solstice is Offline| #4 | Posted op 14-06-2017 07:32:16
Solstice

@Arjinski #3:

Goed bezig inderdaad. Vraag me wel af hoe lang de versie nog bestaat als de helft van de families vertrekt... Al zullen bepaalde ****s *kuch* Bryan *kuch* wel drie versies blijven spelen.