Inloggen

Gebruikersnaam

Wachtwoord



Lid worden?

-->> Klik hier
Om aan te melden.


Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.

Shoutbox

You must login to post a message.

Polycarpus
12-07-2018 21:31
Hekel aan blek. Stef wel mn maat. gr.

Smitzer
12-07-2018 10:46
https://prnt.sc/ea
4xnt gr

Member avatar
Donrema
22-06-2018 15:06
Hey vrienden alles goed jongens!

soepbus
05-06-2018 09:10
Ff schijten

Member avatar
Arjinski
31-05-2018 19:12
dirk

Blackdahlia
21-05-2018 19:06
helemaal niets

Ledenenquête

Bevalt v5 een beetje?

Ja
Ja
52% [41 stemmen]

Nee
Nee
48% [38 stemmen]

Stemmen: 79
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31/12/16 13:33

Enquête-archief

v5.4 Report

mei 03 2017 Wars archief Arjinski
Hier worden alle wars en nieuwtjes in bijgehouden van v5.4.

Nieuwtjes melden?
/q Arjinski



28-04
De versie is gestart om 12:00.


01-05
Nadat er eerder al 2 powerrangers neergingen, gaan er nu een viertal powerrangers neer als soldier. Wat navraag leert dat dit tops van Unleashed waren. Gaat dit nog een gevolg krijgen?


03-05
In de vroege nacht verliezen we met een swindler onze eerste firstpager.
Er blijkt eerder op de avond de nodige drama te zijn geweest, waarna de volgende gebeurtenissen hebben plaatsgevonden:
- Luuk (#390 RP) vermoordt Fragnf (#180 RP).
- Spongebob (#13 RP) faalt op Luuk (#390 RP) en gaat in zijn backfire dood.
- Fam. Valkyrie vermoordt Luuk (#390 RP).


04-05
Cartagena is als eerste familie up met als don Dale (#1 RP).


06-05
Inmiddels zijn de eerste chiefs al aanwezig, dus hierbij een overzicht van de nu staande fams + dons:
1. Cartagena - Dale (RP #2)
2. Valkyrie - General (RP #11)
3. South Park - Thierry (RP #28)
4. Venkinto - Mesut (RP #7)
5. Hermanos - Turco (RP #22)
6. Enigma - Cagedbeing (RP #33)
7. Heroes - Genesis (RP #4)
8. Carta - Boef (RP #18)
9. Valhalla - Bob (RP #35)
10. Distortion - Dflow (RP #15)
11. Pinguinni - Star (RP #3)
12. Fortress - Sjonnie (RP #21)
13. Veritas - Gizmo (RP #94)
14. Shadows - Kuifje (RP #89)


06-05
Het blijkt dat inf` (Patrick Beton) vandaag contact heeft opgenomen met Righello om een admin favour los te peuteren. Gelukkig is Righello nog niet corrupt en is hij hier niet in meegegaan. Wel voelde hij veel sympathie voor inf` en heeft hij maar de nodige A-kills uit lopen delen. Dit betekent dat er veel mensen in RP gestegen zijn omdat de volgende firstpagers slachtoffer zijn geworden:
- Joel (RP #8) van de familie Pinguinni.
- Star (RP #3) van de familie Enigma.


07-05
De eerste gevallen fam is een feit. Righello zal nog wat naweeën hebben gehad van inf` (Patrick Beton) die een dag eerder bij hem in pm kwam en heeft daarom ook Genesis (RP #4) geadminkilled. Met de dood van de donna is ook de familie Heroes down nu.


08-05
Onze Righello gaat vrolijk door met zijn (a)kill reeks en heeft nu ook Superjood (#RP 14) van de familie South Park neergehaald. #Neverforget


09-05
Terwijl ik net een potje League aan het spelen ben met de oude vedici-baas Cojow en een extreem slechte en feedende Rowdey valt het me op dat de eerste war in omerta-land een feit is.
- Cartagena (#1), South Park (#3), Carta (#7) & Enigma (#6) vs Valkyrie (#2) & Valhalla (#8).
- Update 10-05: Valhalla is down.
- Update 10-05: Valkyrie is down.
- Comment South Park (door Inf`): hello met theo hier (niet van hiddema) wij deden niet mee aan deze war groetjes aan balkenende verder.
- Comment Enigma (door Oblivion): We hebben ons op verzoek bij de oorlog aangesloten, we waren succesvol in het helpen en hebben geen verliezen gedraaid.
- Comment Valkyrie (door Luigi): Het is jammer dat wij als nieuwe familie nu voor de 2e versie achter elkaar het voortouw moeten nemen om wat te doen tegen het grote Siberia + fams. Helemaal jammer is dat de andere families niet durfen of niet kunnen omdat ze bloods zijn van Sib. Hierdoor is eigenlijk de versie al gespeeld voordat hij begonnen is. Erg jammer.


10-05
De tweeling Busterhein en Busterstef kwamen ineens met verontrustend nieuws bij me. Ze vonden het zorgwekkend dat de gevangenis in Detroit zo leeg was de laatste 10 minuten. Al snel bleek wat er aan de hand was. De tommy's werden even flink doorgeladen zodat er even ouderwets potje war gevoerd kon worden.
- South Park (#2) vs Hermanos (#5).
- Update 11-05: Hermanos bestaat niet meer omdat het is gehijackt door Unleashed.
- Comment Hermanos (door Furious): Hi versie is al voorbij zoals jullie zien congrats to Carta & South Park. We begonnen de nieuwe versie met 0 bloods omdat we de versie niet opslot wouden zetten, maar helaas pindakaas. Zoals we zien is iedereen (bijna) bloods met elkaar.
- Comment South Park (door Inf`): hello hier weer met theo (weer niet van hiddema) we wilden al dagen praten met crime famiglia hermanos (iets met pollos??) maar die hadden elke keer geen tijd of er kwam iets tussen.


10-05
Ik heb op Spotify net Chan Chan van de Buena Vista Social Club aanstaan uit de wereldberoemde afspeellijst "Martie" van Duran als mijn rust wreed verstoord wordt door enkele crime famiglia's die elkaar niet langer kunnen verdragen. Willen jullie snel ophouden met al die herrie, verschrikkelijk gangstergebroed? Ik probeer van mijn muziek te genieten ja..
- Venkinto (#3) vs Fortress (#7).
- Update 11-05: Fortress is down.


11-05
Arjinski is na het luisteren van de afspeellijst "Martie" van Duran in slaap gevallen en daarom neem ik (Critycal) even het report over. Terwijl ik mijn maat Furious uit zijn safehouse zat te jagen moest ik bukken omdat er meer geschoten werd dan we dachten.
- Veritas (#9) vs Yinyang (#14).
- Na 1 wave is Yinying kapotdoodvermoordt.


11-05
Mijn goede vriend Fair (ook wel bekend als Dirk1908) wil later graag meester worden. Er is alleen 1 probleempje. Zijn niveau wat betreft algemene kennis ligt schrikbarend laag. Toen hij gisteren zonder blikken of blozen aan mij vroeg wat kamp Westerbork eigenlijk is, besloot ik dat dit zo niet langer kon. Net als ik halverwege ben om een uitgebreide excursie voor Dirk naar het mooie Drenthe te boeken word ik alweer gestoord. Het zijn wederom een aantal wrede crime famiglia’s die elkaar weer eens niet met rust kunnen laten.
- Venkinto (#2) & Enigma (#4) vs Shadows (#9).
- Update 11-05: Shadows is down.


11-05
Toen Arjinski weer op bed lag na een lange dag potten met feeder Row, besloot ik als nachtbrakende reporter toch nog wat speurwerk te doen.
Ik kwam aan bij het COA van Zwolle toen ik hoorde dat er een jongen met terroristische achtergrond ontsnapt was uit de gelederen.
De jongen was echter spoedig overleden gezien het doel van zijn aanslag in zijn villa zat...
Het bleek om onze welbekende Emporio (aka de Ali Chemicali van het noord-oosten) te gaan!
- Cartagena (#1) vs Veritas (#7).


14-05
Op het moment dat ik samen met Fellon en Annieck lekker over Rikkie``zijn nieuwe liefde aan het roddelen ben barst Annieck ineens in huilen uit. Ze komt er namelijk achter dat Rubentromp van de South Park familie is overleden. Ze kan haar wraakgevoelens niet langer beheersen, maar omdat ze niet weet wie de daders zijn besluit ze haar wraak te botvieren op Distortion.
- Heroes (#6) vs Distortion (#7).
- Update 15-05: Distortion is down.


14-05
- Cartagena (#1) vs Venkinto (#2).
- Update 14-05: Venkinto is down.



16-05
- South Park (#2) vs Enigma (#3).


16-05
- Caragena (#1) vs Heroes (#5).
- Update 15-05: Heroes is down.

20-05
- South Park (#2) vs Hoogvliet (#4).



Arjinski
#Edo-nieuws


- max 3 regels logs. Een link naar een hele irc log is geen probleem.
- giga plaatjes en youtube gedoe worden verwijderd.
- off topic, geflame en smiley overuse wordt ook verwijderd.

Reacties

Bongripper | Bongripper is Offline| #1 | Posted op 03-05-2017 10:17:51
Bongripper

Gingen wel makkelijk liggen die powerrangers..
busteddd | busteddd is Offline| #2 | Posted op 03-05-2017 13:08:44
busteddd

@Bongripper #1:
Vooral die zwarte roze en groene het leek er op alsof dat groepje door 1 amateur beheerd werd!
KnoopiE | KnoopiE is Offline| #3 | Posted op 03-05-2017 13:14:45
KnoopiE

Graf powerrangers ebbie niks aan waardeloze bende gaat spontaan liggen in 1 nacht.
En dan ook nog eens die Pussie rip op Damara
KoningColin | KoningColin is Offline| #4 | Posted op 09-05-2017 23:31:24
KoningColin

S/o naar Stef
Chripz | Chripz is Offline| #5 | Posted op 10-05-2017 00:26:35
Chripz

Top Report Grin
TaylorSwift | TaylorSwift is Offline| #6 | Posted op 10-05-2017 23:19:11
TaylorSwift

s/o naar stef
sjarel | sjarel is Offline| #7 | Posted op 10-05-2017 23:33:54
sjarel

feli carta al ?
Hettalent | Hettalent is Offline| #8 | Posted op 11-05-2017 10:54:56
Hettalent

FYI

Cartagena is geen Siberia.
busteddd | busteddd is Offline| #9 | Posted op 11-05-2017 11:05:12
busteddd

@Hettalent #8:

Top! Bedankt voor je info. Doen we helemaal niks mee.
Critycal | Critycal is Offline| #10 | Posted op 11-05-2017 16:51:27
Critycal

@Luigi: Carta mag alleen onze memberbase lenen, verder speelt Siberia niet ;)
Solstice | Solstice is Offline| #11 | Posted op 11-05-2017 19:58:03
Solstice

@Critycal #10: Ik ben je bezit niet, gek
Geneo | Geneo is Offline| #12 | Posted op 11-05-2017 19:59:02
Geneo

U waardeerde dit als Uitmuntend! op 11-05-2017 19:58:07

DIT IS HET BESTE REPORT OOIT
Critycal | Critycal is Offline| #13 | Posted op 11-05-2017 20:15:02
Critycal

@Solstice #11: Daar piepte je eerder heel anders over...
Vato | Vato is Offline| #14 | Posted op 11-05-2017 22:29:51
Vato

Super jongens. Ga zo door!!!
Crit bedankt voor het uitlenen
Groet naar Daniel
Daniel | Daniel is Offline| #15 | Posted op 12-05-2017 18:36:59
Daniel

@Vato #14: Ali bombali
Stratego | Stratego is Offline| #16 | Posted op 13-05-2017 00:17:30
Stratego

#Goedverhaallekkerkort
maurice | maurice is Offline| #17 | Posted op 14-05-2017 20:34:08
maurice

11e is de laaste. we zitten nu op 14e nog geen war(s)?
CarTes | CarTes is Offline| #18 | Posted op 17-05-2017 11:09:50
CarTes

Uitmuntend report!
Vato | Vato is Offline| #19 | Posted op 18-05-2017 21:23:53
Vato

Wij van Siberia hebben geen commentaar en ontkennen alles wat hierboven vermeld staat.
Groet
Critycal | Critycal is Offline| #20 | Posted op 20-05-2017 13:23:40
Critycal

@Vato #19: stil nou, ze geloofden bijna dat we t niet zijn