Inloggen

Gebruikersnaam

Wachtwoord



Lid worden?

-->> Klik hier
Om aan te melden.


Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.

Shoutbox

You must login to post a message.

Member avatar
Dracoz
01-08-2018 03:32
Dikke shoutbox 5 reeten

Member avatar
wiri
29-07-2018 18:36
hoi

Vivalabam
28-07-2018 17:57
Sad

maka
22-07-2018 20:27
Shock

TaylorSwift
22-07-2018 00:02
ben al 40uur wakker

Polycarpus
12-07-2018 21:31
Hekel aan blek. Stef wel mn maat. gr.

Ledenenquête

Bevalt v5 een beetje?

Ja
Ja
51% [41 stemmen]

Nee
Nee
49% [39 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31/12/16 13:33

Enquête-archief

Nieuwe Rage

april 01 2017 Wars Latroit
Het lijkt voortaan de nieuwe mode om lekker vroeg in de ochtend als mensen nog lekker op een oor liggen de tommies te laten roken.

Opnieuw is Siberia(Ponies) hier van het slachtoffer....

Aan de laatste doden cq. Backfires te zien zijn hier Veritas Donkeys Valkyrie, Shadows, Bellagio, Perpetua op zijn minst verantwoordelijk voor.

Inmiddels zijn er wat meer mensen wakker en is er counter gaande van Nomads , Relax, Guardians,

Shameless heeft hun focus op Bellagio


Comments:

Attackers:
Vieze` (Top Veritas)
Siberia moet lekker op .com blijven ipv. elke x NL om zeep proberen te helpen.
Maor (Top Donkeys)
"NoComment"
Sacramoni (Top Valkyrie)
Als nieuwkomers hebben wij tot twee keer toe geprobeerd de versie open te breken. Dit door hier en daar pacts te sluiten en samen te werken om een .com familie proberen te stuiten.
Helaas zonder het gewenste resultaat.
De versie was helaas voorbij voordat hij goed en wel was begonnen
Ik dank iedereen, ook onze vijanden en tot de volgende keer.
Ik zou graag afsluiten met een quote
''Sometimes by losing a battle you find a new way to win the war'' -- Donald J Trump

Derola` (Top Perpetua)
Wat op .com hoort moet lekker daar blijven ipv hier de pret te komen verneuken

Defenders:
Critycal (Siberia)
Tsja... Waar moet ik beginnen.
Allereerst; chapeau voor de attackers, wederom, ondanks t wat laffige tijdstip, veel schade kunnen doen en dit keer wél verstandig de focus op ons gehouden in plaats van een beetje in t wild rondschieten met je inferieure familietje op alles wat je aan onze kant van het spel acht.
Ten tweede; ik denk dat het voor de meesten wel bekend is waarom wij gekozen hebben voor een versie .NL, en dat is ivm een van de laatste wensen van een zeer gewaardeerd lid van ons, die dit niet op .com wou zien gebeuren.
Mede hierdoor is de opkomst groter dan verwacht omdat er veel mensen hem een hart onder de riem wouden steken.
Ten derde; ik geloof dat jullie een beetje vergeten zijn waar wij vandaan komen? "Wat op .com hoort...", "lekker op .com blijven...", "een .com familie...", zomaar een greep uit de comments. De reden dat wij uberhaupt naar .com verhuisd zijn als .NL familie (jawel, want hier zijn wij begonnen, voor de nieuwere figuren onder jullie) was dat we elke versie gangbangs van jewelste kregen en jullie zelf systematisch .NL aan het verkrachten waren door middel van megapacts, driedubbele agenda's (het zogenaamde "slim spelen"), het in de kont gekruip van families, het teveel waarde hechten aan de titel "oldskool" en daar alles voor willen doen, elke versie dezelfde samenspelende groepen, onbetrouwbaarheid van families, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat jullie enkele jaren terug deze versie onspeelbaar gemaakt hebben voor families die dit wel met een passie spelen door het terugkerende "te groot en sterk" gejank betekent niet dat dit ineens meer "jullie versie" is dan die van ons.
Ten vierde; dat wij nog leven hebben jullie VOLLEDIG aan jullie eigen gebrek aan inzicht te danken. Door op ongerelateerde families te schieten in de eerste war hebben jullie ze onze kant op gedrukt en was het voor ons een stuk makkelijker allemaal. Har je dat niet gedaan had je maar 2 counterende families gehad, in plaats van de hele rits aan fams die je nu op je gekregen hebben.
Dat deze vervolgens inzien dat wij wél tot het gaatje gaan tijdens wars en ze hieruit concluderen dat wij betere partners zijn om mee te werken dan het stabberige zooitje kutfamilies waar jullie uit bestaan (op Donkeys na dan, groeten aan de immer presterende vrienden daar) is, naja, NIET ONS PROBLEEM.
Wij hebben om het sportief te houden geen dc's weggegeven aan members, in tegenstelling tot wat we altijd op .com doen, om onze grootte te beperken. Dat wij simpelweg beter zijn kunnen we ook niet helpen.
Ik wil wederom de supportende families vriendelijk bedanken voor het optreden vandaag wat ons ruimte gaf om terug te slaan.
Mochten jullie de hoop nog niet verloren zijn raad ik jullie vooral aan om te reranken en het alsnog te proberen, wij zijn de beroerdste niet en zijn niet bang voor een war van rebirths, zeker gezien 75% van onze eigen kern uit rebirths bestaat inmiddels. Groetjes aan alle Siberia members, en aan 't rokje van Daan!


Counter:
Kapow (Top Guardians)
"What is with .nl fams and ruining saturday mornings?"
Morelli (Top Relax)
They shot at our bloods so we shot back
Regan (Top Shameless)
Er was eens een schaamteloos meisje, genaamd Daan. Zij liep altijd met korte rokjes rond de ponies uit Siberie. Toen deze ponies geslacht werden kwam de ware aard van het schaamteloze meisje naar boven. Als een bloeddorstige wolf besprong ze familie voor familie tot ze haar doel had bereikt. Het redden van de last pony.


Latroit@ #edo-nieuws

Reacties

sjarel | sjarel is Offline| #1 | Posted op 01-04-2017 12:26:02
sjarel

wat gaat dit nog brengen ...
Chripz | Chripz is Offline| #2 | Posted op 01-04-2017 12:42:27
Chripz

@sjarel #1: een hoop ellendeSad
sjarel | sjarel is Offline| #3 | Posted op 01-04-2017 13:04:37
sjarel

@Chripz #2: dat altijd toch?
Redlabel | Redlabel is Offline| #4 | Posted op 01-04-2017 13:22:31
Redlabel

Is dit een 1 april grap?
frisch | frisch is Offline| #5 | Posted op 01-04-2017 15:51:10
frisch

Reacties van top members @ reporter?
Smitzer | Smitzer is Offline| #6 | Posted op 01-04-2017 17:20:11
Smitzer

Vieze` (Top Veritas)
Siberia moet lekker op .com blijven ipv. elke x NL om zeep proberen te helpen.

Haha kun je het anders niet winnen?
Vieze | Vieze is Offline| #7 | Posted op 01-04-2017 17:29:05
Vieze

precies Snitzer
Solstice | Solstice is Offline| #8 | Posted op 01-04-2017 17:36:17
Solstice

#poniesout
Seashoot | Seashoot is Offline| #9 | Posted op 01-04-2017 18:11:24
Seashoot

deze versie moet toch wel het dieptepunt zijn van heel de omerta geschiedenis xD
Gefeliciteerd shameless met de winst.
Hettalent | Hettalent is Offline| #10 | Posted op 01-04-2017 18:16:33
Hettalent

Kunnen die huismoeders de volgende keer niet een keer uitslapen in het weekend?
Critycal | Critycal is Offline| #11 | Posted op 01-04-2017 18:46:02
Critycal

@Seashoot #9: Oh, want die versies met 6 fams en 1 war waren leuk natuurlijk...
Lekker overdreven.
sjarel | sjarel is Offline| #12 | Posted op 01-04-2017 18:52:18
sjarel

@Critycal #11: nu zijn er 2 wars geweest daar heb je punt ...
Seashoot | Seashoot is Offline| #13 | Posted op 01-04-2017 19:55:21
Seashoot

@Critycal #11: Yesenear ey! maar die laatste versies van V4 heb ik niet meegekregen :< die waren dus nog erger ?!
mooie kills trouwens, hopelijk trap je straks nog op een shroom Sad
Critycal | Critycal is Offline| #14 | Posted op 01-04-2017 20:03:52
Critycal

@Seashoot #13: Vele malen erger. Laatste 3 kwart jaar (minstens) voor V5 kwam was vrijwel elke versie bijzonder triest en leek het meer op DM dan op het NL wat we kennen.
Thanks! Had m'n oracle mee :+
Babsy | Babsy is Offline| #15 | Posted op 02-04-2017 08:55:08
Babsy

83
Solstice | Solstice is Offline| #16 | Posted op 02-04-2017 09:40:06
Solstice

Siberia terug naar de oorspronkelijke versie!!!!
Solstice | Solstice is Offline| #17 | Posted op 02-04-2017 09:47:01
Solstice

@Seashoot #13: Altijd gangbang vriend, grootste huilers van nu waren de grootste daders toen. Hypocrisie ten top.
frisch | frisch is Offline| #18 | Posted op 02-04-2017 12:26:12
frisch

''De reden dat wij uberhaupt naar .com verhuisd zijn als .NL familie (jawel, want hier zijn wij begonnen, voor de nieuwere figuren onder jullie) was dat we elke versie gangbangs van jewelste kregen en jullie zelf systematisch .NL aan het verkrachten waren door middel van megapacts, driedubbele agenda's (het zogenaamde "slim spelen&quot;), het in de kont gekruip van families, het teveel waarde hechten aan de titel "oldskool" en daar alles voor willen doen, elke versie dezelfde samenspelende groepen, onbetrouwbaarheid van families, en zo kan ik nog wel even doorgaan.''

''Dat deze vervolgens inzien dat wij wél tot het gaatje gaan tijdens wars en ze hieruit concluderen dat wij betere partners zijn om mee te werken dan het stabberige zooitje ****families waar jullie uit bestaan (op Donkeys na dan, groeten aan de immer presterende vrienden daar) is, naja, NIET ONS PROBLEEM.''

I rest my case
Death | Death is Offline| #19 | Posted op 02-04-2017 13:11:46
Death

@frisch #18:
Je uitwerpselbruine en snotgroene highlightes uit een quote maken er nou niet echt een sterke "case" van. Wat bedoel je nou?
frisch | frisch is Offline| #20 | Posted op 02-04-2017 13:31:39
frisch

Als toeschouwer van dit spektakel vind ik het lachwekkend hoe er gesommeerd word als men spreekt over het verkrachten van een versie door de redenen die aangegeven zijn met uitwerkselbruin en snotgroen, om in de volgende alinea te lezen dat Donkeys (voorheen aanvallende familie) dusdanig goed aan het kruipen zijn, dat ze gecomplimenteerd worden.

Je simpelweg ''overgeven'' aka Donkeys, en mee heulen met de groep waar je eerst nog tot 2x op schoot is net zo stabberig lijkt mij (toeschouwer bril)
Tutjuh | Tutjuh is Offline| #21 | Posted op 02-04-2017 14:35:53
Tutjuh

83 :w
maor | maor is Offline| #22 | Posted op 02-04-2017 16:42:04
maor

@frisch LOL
frisch | frisch is Offline| #23 | Posted op 02-04-2017 17:01:10
frisch

@ maor LOL
(18:37:15) -Critycal:#kalashnikovs- Stop shooting at Donkeys, they laid down their weapons and resigned from the war! Sad
(18:40:59) -Critycal:#kalashnikovs- We've switched targets, DONT SHOOT DONKEYS! SHOOT VERITAS! :w
maor | maor is Offline| #24 | Posted op 02-04-2017 17:17:09
maor

@frisch Toeschouwer bril is altijd makkelijk ;)
nooit oordelen als je de ins en outs niet kent

moet je toch weten lijkt me?
maar oke prima denk wat je denkt
ieder zn mening
Mick | Mick is Offline| #25 | Posted op 02-04-2017 17:26:32
Mick

vin ik ook nie kunnen
seenter | seenter is Offline| #26 | Posted op 02-04-2017 17:46:09
seenter

Siberia is gewoon een.nl fam.
Chripz | Chripz is Offline| #27 | Posted op 02-04-2017 18:20:59
Chripz

@Solstice #16: Hee Geert, willen we meer of minder Siberia op .nl?LOL
Latroit | Latroit is Offline| #28 | Posted op 02-04-2017 18:32:49
Latroit

@frisch #23:
Ik snap wel dat donkeys gestopt is.
Zoals crit zei in deel 1 van deze war wordt er op fams geschoten die op dat moment er niks mee te maken had(Shameless).
Meestal stoot een ezel zich niet aan de zelfde steen maar in dit deel werd het weer gedaan, terwijl er uitdrukelijk was gezegd om alleen Siberia(Ponies) te doen.
Dan is het ook niet verrassend dat je compleet word weggeschoten omdat je al in de minderheid was en het nu nog hopelozer word.
Donkeys was hier niet van op de hoogte dat het gebeurde op het moment dat ze het te horen kregen is het vrij logisch om de tommies op te bergen.
Tony-e | Tony-e is Offline| #29 | Posted op 02-04-2017 18:49:07
Tony-e

.NL, get ready for the Mercilessness next version.AngryAngry
wesleysld | wesleysld is Offline| #30 | Posted op 02-04-2017 19:01:28
wesleysld

Pfff, moeten Dot en KCode weer families gaan verwijderen.. leverde al genoeg gezeur op @ .com!
Tony-e | Tony-e is Offline| #31 | Posted op 02-04-2017 19:07:36
Tony-e

@wesleysld #30:
Akill all! **** cheaters!
Latroit | Latroit is Offline| #32 | Posted op 02-04-2017 22:17:26
Latroit

@Tony-e #29: Echt tijd om retired te gaan dan LOL
Triax | Triax is Offline| #33 | Posted op 03-04-2017 00:02:10
Triax

Valt me tegen van Donkeys wat een sukkels zeg! Strikert heeft slechte invloed gehad heb ik wel door! Sad
Solstice | Solstice is Offline| #34 | Posted op 03-04-2017 10:13:58
Solstice

@Latroit #32: Beloofd is beloofd.
Arjinski | Arjinski is Offline| #35 | Posted op 03-04-2017 10:33:16
Arjinski

@Crytical comment: hardop lachen om je enorme zelfoverschatting.

@Regan comment: hardop lachen om je.

@Derola comment: trots op je dat je blijkbaar hebt geleerd van een gehele versie niets doen.

@Sacramoni comment: well played buddy.

@Righello: FREESTEF.

@Swimpig: 9mm.

@Duran: jood.

@Smitzer: jood.

@Cievo: brb slaapdiensten.

@Inf: gewoon boef man.

@Siciliantje: ff nachtpellen.

@Annieck: unban me pls, hvj.

CHROETJES
Vato | Vato is Offline| #36 | Posted op 03-04-2017 11:22:28
Vato

@ Arjinski
FREE ARJAN
ze akillde je gwn
******** WIJF BIANCA
Solstice | Solstice is Offline| #37 | Posted op 03-04-2017 13:41:57
Solstice

@Arjinski #35: Goede samenvatting.
CarTes | CarTes is Offline| #38 | Posted op 03-04-2017 13:52:23
CarTes

Haha heerlijk dit.

Crit je hoort hier niet, Edo is voor .NL

LOL
Critycal | Critycal is Offline| #39 | Posted op 03-04-2017 16:15:35
Critycal

@Irjanski hardop lachen om degene waarvan t komt dan maar, recht van spreken heb je in ieder geval niet als je ziet hoe jullie versies gewonnen zijn LOL
CarTes | CarTes is Offline| #40 | Posted op 03-04-2017 17:35:23
CarTes

@Critycal #39: haha hap je nu echt op Arjan Pfft
Solstice | Solstice is Offline| #41 | Posted op 03-04-2017 19:30:07
Solstice

@CarTes #40: Ons Crit hapt op alles vandaag, zwaar weekend gehad ;) .
Derola | Derola is Offline| #42 | Posted op 03-04-2017 20:06:53
Derola

@Arjinski #35: Moet je niet via ann spreken ? droeftoeter :<
Bas | Bas is Offline| #43 | Posted op 03-04-2017 21:56:20
Bas

Groetjes aan Crit :w
Arjinski | Arjinski is Offline| #44 | Posted op 04-04-2017 12:38:24
Arjinski

@CarTes #40: haha het is me weer gelukt hoor. Gewoon weer trots. 1-0 voor arjan critje :w
Nier | Nier is Offline| #45 | Posted op 05-04-2017 21:54:46
Nier

Enige verschil van .nl en .com is de versie, v4 en v5. Voor de rest is er qua inzicht en speelstijl echt weinig verschil, behalve dat .com nu een veredelde .tr-versie is geworden. Wat je qua speelstijl helemaal kan vergelijken met .nl. Iedereen kent elkaar, oude vriendjes en massa pacts en noem het maar op, een grote pauperbende, dat is het al versies lang. Elke keer weer die verbazingwekkende statements, die verwijten naar elkaar, die oude koeien uit de sloot halen en eigen fouten goed praten.

Enne, Crit, Siberia heeft dit gewoon aan zichzelf te danken, iets minder gebruik maken van hulpmiddelen die anderen niet hebben en misschien ook iets minder dc's verkopen om die topaccs te spekken en rankers te regelen. Maakt het iets eerlijker tegenover de overige rankers die die extra hulpmiddelen niet hebben/ gebruiken en die niet zoveel willen/kunnen besteden aan dit spel. Krijg je misschien weer wat waardige tegenstanders. Of je moet zo vrijgevig gaan zijn om iedereen jullie scriptjes en spul te geven. Dan krijg je ook weer wat degelijke tegenstand!Pfft
Daniel | Daniel is Offline| #46 | Posted op 06-04-2017 08:09:56
Daniel

@Arjinski #35: waar is mijn @??? Vieze bloedmaai..@Nier #45: Deel jij je vriendin met mij? Krijg je een scriptjr voor terug groet..
Critycal | Critycal is Offline| #47 | Posted op 06-04-2017 10:42:37
Critycal

@Nier #45: Waar hebben we wat aan te danken? Dat deze war gebeurde vind ik niet anders dan normaal hoor. Mijn reactie ging voornamelijk om het feit dat we gewoon een .NL fam zijn die naar .com verhuisd zijn en dat blijkbaar moeilijk te verwerken is voor de veredelde capo's die zich top noemen tegenwoordig.
Solstice | Solstice is Offline| #48 | Posted op 06-04-2017 11:21:39
Solstice

@Nier #45: Vroeger maakte je je accounts sterker door te ranken. Dat is verdwenen met lackeys anders had siberia daar ook een verschil in gemaakt. Daarna heb je een tijdje gehad dat alle lackeys ook in de gewone jail verschenen dus werd busten een hulpmiddel om te ranken. Heeft Siberia altijd goed gebruik van gemaakt en had dat nog steeds zo geweest dan hadden we daar een verschil mee kunnen maken. De enige manier om nu nog een verschil te maken is om geld in je account te rammen, je kunt een familie, welke familie dan ook, moeilijk kwalijk nemen dat die laatste kans die ze nog hebben om hun account zich te laten onderscheiden van mensen die er geen **** aan doen gewoon aangrijpen.

Wat het gedoe tussen families betreft ben ik het met je eens. We hebben in het verleden geprobeerd om klein te blooden en dan wordt je gegangbanged. Blood je groot, dan ben je zelf de gangbanger en hebben de getroffen families een punt als ze zeggen dat het niet leuk is. Wij hebben het zelf immers ook als niet leuk ervaren. Maar dat heeft dus o.a. te maken met hoe het spel opgezet is. Het is meer een race naar de finish dan een continue strijd om de macht sinds de introductie van de HOF en dat is niet beter geworden met het invoeren van een endgame. Nu de hof verwijderen gaat dat ook niet meer veranderen trouwens. Het spel opnieuw uitvinden wel.

Bijvoorbeeld door alles zich af te laten spelen op 1 grote map en een soort spotwarsysteem te hebben. Als in, jouw familie heeft een spot waar een andere familie op aast of die een andere familie wil plunderen. Dan kunnen ze die aanvallen met 1 spot van hun. Je roept oorlog uit, vervolgens hebben beide kanten 3 uur om nog spelers uit die spot te wisselen en daarna gaat het los voor een X aantal dagen. Na die X aantal dagen heb je of de spot overgenomen, of je hebt dat niet. Daarna krijg je op beide spots de tijd om te herbouwen voor een X aantal dagen. Op die manier ben je in 1 klap van gangbangs af.
Smitzer | Smitzer is Offline| #49 | Posted op 07-04-2017 09:52:25
Smitzer

@Solstice #48:
Er gaat geen cent meer ingestoken worden.. Zolang er nogsteeds mensen zijn die blijven spelen sukkelen ze lekker door. Stoppen die mensen ook dan gaat de stekker eruit.. So be it
Solstice | Solstice is Offline| #50 | Posted op 07-04-2017 11:10:04
Solstice

@Smitzer #49: Dat was mij al min of meer duidelijk ja. Ik zie Kcode zelfs al zelden meer op irc.