Inloggen

Gebruikersnaam

Wachtwoord



Lid worden?

-->> Klik hier
Om aan te melden.


Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.

Shoutbox

You must login to post a message.

Geneo
24-05-2017 14:53
!bmo pal

Blackdahlia
24-05-2017 01:07
biw

Blackdahlia
23-05-2017 20:42
brb

Member avatar
KoningColin
22-05-2017 22:22
Freecolin2k27. **** Righello.

TaylorSwift
21-05-2017 00:39
ben zo terug, even wat onwaarheden verspreiden

Blackdahlia
19-05-2017 23:37
hoop echt dat righello morgen verkouden is

Ledenenquête

Bevalt v5 een beetje?

Ja
Ja
55% [36 stemmen]

Nee
Nee
45% [30 stemmen]

Stemmen: 66
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31/12/16 13:33

Enquête-archief

Clasico en Fortress vs Arezzo en waar daarop volgt.

januari 02 2017 Wars rikkie
De ''veilige modus'' van Omerta is nog geen twee uur afgeschaft, of de kogels vliegen ons alweer om de oren.Clasico en Fortress hadden klaarblijkelijk niet genoeg aan de oliebollen en appelbeignets die de afgelopen dagen verorberd zijn. Het poedersuiker was nog het enige dat over was van dit eetfestijn. Heeft de poedersuiker zo'n rookscherm opgezet dat Arezzo deze aanval niet zag aankomen, of werd er niet goed omgegaan met de informatie die zij mogelijk hadden?

Tijd om op pad te gaan naar de families voor wat verdere uitleg, echter is het tegenwoordig een stuk lastiger om direct de topleden te benaderen. De makelaars van de villas houden namelijk alle gangsters aan, om de villa's en huizen van de vermoorde bewoners direct weer te verkopen.

Terwijl de hoge accounts van Arezzo langzaam het veld ruimen komen de hulptroepen zich melden bij het Arezzo kamp. Valachi, Vedici en Attrezzatura banen zich door door de kapotte kogelhulzen en de plassen bloed en schieten vervolgens op Fortress

Toen de don van Rilevare vannacht ten huwelijk gevraagd werd twijfelde hij in eerste instantie, maar na wat wikken en wegen kwam hij tot de conclusie dat hij dan eerst zijn vrouw van dat moment de eeuwige jachtvelden in zou moeten sturen. Na flink nagedacht te hebben zag hij hier een kans in door op Clasicote schieten. Hiermee voegt Rilevara zich bij de counterende families voor Arezzo

In de war vs Fortress koos Veritas er voor om de sister van Fortress, genaamd Titans voor hun rekening te nemen. Dit leek op een makkelijke war met een paar kills voor wat gratis spots, echter waren de dames en heren van Valachi, Vedici en Siberia het hier niet mee eens en trokken laat in de avond nog eens met een handjevol kogels richting Veritas. Kan Veritas het nog een tweede maal volhouden, of is het nu toch eindelijk gedaan voor de familie, die shoutouts maakte jegens de aanvallende families, dat zij niet goed konden schieten.

Stay tuned!

Aanvallers
Latroit top Fortress
Aller eerst wil ik onze members bedanken die ondanks het feit dat Fortress de V5-versie op NL zag als een overgang tussen de beide versie's op .com toch hun volledige inzet hebben gegeven om ook op Nl tot succes te komen. Op begin van de versie besloten wij gezien het aantal members dat bij ons aan het ranken was om toch maar wat banden te gaan leggen om wat leuke wars te maken, wij kwamen hier uit op Veritas Havoc die beide ook Venkinto als blood hadden. Aangezien Arezzo(Life) ons meerdere malen vertelde niet met Vedici te willen gaan spelen en meer heil zag in een samenwerking
met Fortress, hebben wij besloten om ook met hun een band aan te gaan.

Op 27 dec. was er een channel gemaakt door Veritas Havoc Venkinto met Clasico en Arezzo hier in om een Gangbang op Vedici ++ te gaan doen. Ondanks dat er 3 bloods van ons in dat channel waren was er echt maar 1 blood die ons vertelde van dat channel dat was Arezzo. Arezzo kwam met het plan om samen met Clasico eerst Venkinto weg te rammen aangezien hun het grootste waren, en omdat waarschijnlijk Veritas Havoc toch flink op Vedici zouden beuken.
Fortress ging hier mee akkoord op een voorwaarde dat de vervolg stap zou zijn gezamelijk tegen Vedici ++ te gaan. Na de succesvolle war vs Venkinto en het minder succes dat Veritas en Havoc (Mede door een paar Shots van Arezzo op Veritas/Havoc) tegen Vedici was het voor ons duidelijk dat er asap. tegen Vedici geschoten moest gaan worden aangezien hun met sister en Siberia echt te groot werden.
Na veel gepraat tussen Life en Mij (Hij zag Clasico als grootste bedreiging en ik Vedici) kwamen we tot overeenstemming om eerst Vedici++ te ruimen met Clasico, maar wel onder de voorwaarde dat daarna Clasico geruimd zou worden. Echter werd zonder overleg door Arezzo en de van de een op andere dag geworden sister Rilevare even mogelijke schutters(Equazione) vs
Vedici++ zomaar geruimd. Hierdoor werdt het voor ons duidelijk dat Arezzo alleen maar de kant van Vedici koos en niet dat van ons. Om deze theorie te checken hoe dik het contact was tussen beide, zei ik tegen Life dat ik zeker wist dat "Vedici op ons gehuurd had". Natuurlijk was dat gewoon een bluf, maar het duurde nog geen 5 minuten voor ik een pm had van Smitzer met van wat ik "nu weer zat te lullen".
Toen was voor mij duidelijk dat Arezzo ons puur als use object zag en nooit de intentie had om met Fortress serieus een versie te spelen.

Door de versie heen kwam er steeds meer contact met Clasico en zagen wij beide de bui al hangen, als Arezzo en Vedici samen speelden er voor ons beide weinig te halen viel. Er waren 2 opties vs Vedici ++ te gaan en om vs (Het in war zwakkere Arezzo te schieten. Voor ons stond het echter al vast
dat wij deze war zoiezo zouden sneuvelen welk pad wij ook zouden bewandelen. Als we vs Vedici gingen had Arezzo (Life) ons al verteld te gaan counteren op Clasico wat ons in een 1 vs 1 war zou duwen met Vedici+sister en Siberia wat niet haalbaar is. Met andere woorden "liever Vedici als jullie". Hierop besloot
Fortress om Arezzo niet maar als blood te beschouwen aangezien zij het zelfde over ons dachten en Clasico te helpen vs Arezzo met de wetenschap dat wij 1 a max 2 waves mee zouden kunnen doen voor wij de Counter in onze nek zouden krijgen van Vedici en co.

Of hier afspraken tussen Clasico en Vedici over waren gemaakt laat ik in het midden want zoals eerder gemeld zagen wij Nl puur als overgang. En "het gestook" waar Smitzer het over heeft dat zal wel uit de mond van Life komen aangezien er alleen met hem contact is geweest van Arezzo om Vedici te ruimen.
Pas op het eind is er over gesproken met Clasico en verder met niemand.

De winnnaar van de 1e Versie5 op nl wie dat ook mag worden krijgen van mij alvast de felicitaties.

Verdedigers
Als eerste kwam ik aan bij het Arezzo kamp. Er heerste een duidelijke gespannen sfeer. Tussen de vliegende kogels door kon ik een aangeslagen Life vinden die nog aan het bijkomen was een mes dat hij in zijn rug heeft gekregen. De Arezzo familie had verwacht dat zij het mes in iemand anders konden steken, door de ingame ''scherpmes'' te inviten. Echter is niets minder waar. Maar na een kalmerende kruidenthee kon hij mij het volgende vertellen:

Life (top Arezzo):
''De mentaliteit van .nl is zo verpauperd dat als je je bloods niet stabt door gestookt van fams je dan maar geraped wordt ''

Nu is de vraag natuurlijk of het Fortress of Clasico is die het mes in hun rug hebben geplaatst. Tijd om weer verder te vliegen naar de volgende bestemming.

Counter
Smitzer (top Vedici):
Na 26 mislukte stookavonturen van Latroit vonden we het mooi geweest. Hij uitte zijn frustratie op Arezzo, wij maakten z'n familie dood

ZefBsy` (top Rilevare):
In de middaguren begon Clasico een war tegen onze Blood : Arezzo , direct hebben wij gehuurd op Clasico. Helaas losde Clasico tegen 18:00 eerder een schot als wij , wel konden wij snel terug schieten. Helaas mocht dit niet baten en waren de meeste highranks van ons vrij snel down.

Helaas voor Rilevare warren hun plannen dus doorgelekt, maar het sier deze familie wel dat zij schieten voor hun bloods. Dat is tegenwoordig een zeldzaam iets, want de tommy's worden eerder in de rug gestoken, dan de gezamelijke kant op.

Wes (top Valachi):
"We kregen de kans om te schieten met Vedici. Deze kans hebben wij met beide handen aangepakt om onze accountsterkte te vergroten."

Rikkie,
#Edo-nieuws

Reacties

Arjinski | Arjinski is Offline| #1 | Posted op 02-01-2017 14:52:55
Arjinski

wat een rukverhaal
lociano | lociano is Offline| #2 | Posted op 02-01-2017 15:16:26
lociano

*fapfapfap
Sapros | Sapros is Offline| #3 | Posted op 02-01-2017 15:43:58
Sapros

hè bah
Blackdahlia | Blackdahlia is Offline| #4 | Posted op 02-01-2017 16:37:58
Blackdahlia

zin in rik
Chripz | Chripz is Offline| #5 | Posted op 02-01-2017 18:18:02
Chripz

AK 47 in the back KRAKAKAA
Axl | Axl is Offline| #6 | Posted op 02-01-2017 18:25:33
Axl

V5 is iig niet saai te noemen
Life | Life is Offline| #7 | Posted op 02-01-2017 18:38:37
Life

'' Nu is de vraag natuurlijk of het Fortress of Clasico is die het mes in hun rug hebben geplaatst. Tijd om weer verder te vliegen naar de volgende bestemming.''

Volgens mij begrijp je mijn tekst niet helemaal. Arezzo wordt beschoten door Clasico en Fortress omdat wij Vedici niet wouden stabben, terwijl hun mij al anderhalve week proberen op te stoken tegenover Vedici.
Critycal | Critycal is Offline| #8 | Posted op 02-01-2017 18:48:23
Critycal

In #Siberia schrikken we niet van gunshots. Groeten aan Chripz.
Djmartin | Djmartin is Offline| #9 | Posted op 02-01-2017 18:49:28
Djmartin

Dus wat je zegt Life is dat je en bloods met Vedici bent/was en bloods met Fortress en dus ook nog met Siberia Smile lekker bezig!!!
Critycal | Critycal is Offline| #10 | Posted op 02-01-2017 18:56:17
Critycal

@Djmartin #9: hallo bosco, volgens mij zag ik nergens siberia bij staan maar bedankt voor je conclusie gr
Life | Life is Offline| #11 | Posted op 02-01-2017 20:04:59
Life

@Djmartin #9:
Siberia is een sis fam van Vedici.

Vedici = Siberia
Siberia = Vedici

Zo de term sis fam ook gelijk uitgelegd hier.
Giudice | Giudice is Offline| #12 | Posted op 02-01-2017 20:10:14
Giudice

@ live sinds wanneer is Vedici = Siberia
Siberia = Vedici ???
heb ik nog nooit van gehoord, misschien wat vriendschapsbanden dat zou kunnen.
Axl | Axl is Offline| #13 | Posted op 02-01-2017 20:33:38
Axl

FYI, siberia is al jaren onze sis fam
Arjinski | Arjinski is Offline| #14 | Posted op 02-01-2017 22:42:17
Arjinski

siberia = clasico

FYI
Sapros | Sapros is Offline| #15 | Posted op 03-01-2017 15:46:32
Sapros

Dus, Vedici & Co die op Fortress schieten vinden het niet tof dat Veritas de sis van fortress schiet en dus schieten ze op Veritas..

Moet niet gekker worden Smile
Braaf | Braaf is Offline| #16 | Posted op 03-01-2017 21:50:51
Braaf

Goed om die reportjes weer te zien boys, doet V5 goed.
Estebano | Estebano is Offline| #17 | Posted op 03-01-2017 22:05:51
Estebano

@Braaf #16:

Zeker, maar helaas laten de heftige discussies van weleer nog even op zich wachten..
Smitzer | Smitzer is Offline| #18 | Posted op 03-01-2017 23:22:28
Smitzer

@Sapros #15:
FYI, Veritas was en is nogsteeds ons target.. Moesten alleen even iets tussendoor doen..
Cor | Cor is Offline| #19 | Posted op 04-01-2017 12:12:59
Cor

@Estebano #17:

ja wat vind je van Vedici, altijd pacten en makkelijke weg kiezen, echt niet leuk meer ;(
Estebano | Estebano is Offline| #20 | Posted op 04-01-2017 12:51:15
Estebano

@Cor #19:

Opzich pakt Vedici dat gewoon slim aan. Het zijn meer die use&abuse fams die steeds met ze meelopen die het voor de rest en zichzelf verpesten #haharipvalachi #meeloopfam #schietenvoorobjecten
bomba | bomba is Offline| #21 | Posted op 04-01-2017 17:55:53
bomba

@Cor #19: Het is het niveau van de andere families. Vanaf het begin was het bekend dat vedici veruit de grootste fam zou worden en ze spelen altijd met bloods. Die bloods/usefams schieten niet op vedici, met een reden die ik nog steeds niet weet. De sinds war 1 was versiewinst al dichtbij voor vedici, omdat niemand wat tegen ze doet. Iedereen speelt liever mee tot het einde, ipv strijden voor versiewinst.

Je kunt dan vedici de schuld geven voor hun tactische spel, maar als het werkt dan is het slim. Ik vind het domme spel van de andere families eerder 'niet leuk'. Families spelen tegenwoordig liever om gf te kunnen worden, ipv kiezen tussen: vroeg rip of versiewinst.
Estebano | Estebano is Offline| #22 | Posted op 04-01-2017 20:19:55
Estebano

@bomba #21:

Huh dat zei ik toch al?
Sapros | Sapros is Offline| #23 | Posted op 04-01-2017 22:16:28
Sapros

@Latroit

Goed verhaal, lekker kort ook
Mascotte | Mascotte is Offline| #24 | Posted op 05-01-2017 02:27:06
Mascotte

Ik moest het verhaaltje 3x lezen voor ik het snapte maare;

Er bestaat schijnbaar een anti Vedici channel op 27 december maar je schiet mee tegen 1 van die schutters (en hoofdorganisator?) op voorwaarde dat je de eerstvolgende war op Vedici is?...
Hoe heb je dan ook maar enig belang in een war op de schutters tegen Vedici als je juist van Vedici af wil?
Doe lekker niets en klap een dag later op een Venkinto ofzo terwijl ze leeg zijn als je daar bang voor bent, dit is wel heeel dom..

Nicely done Smitzer.
Audiowaste | Audiowaste is Offline| #25 | Posted op 05-01-2017 08:56:57
Audiowaste

Mooi verhaal Latroit, ik wacht wel op de verfilming ervan
Smitzer | Smitzer is Offline| #26 | Posted op 05-01-2017 14:35:38
Smitzer

'' zei ik tegen Life dat ik zeker wist dat "Vedici op ons gehuurd had".
Natuurlijk was dat gewoon een bluf,''

Bluffen hoort erbij vriend, we gingen alleen allemaal stuk van het lachen omdat jij 100% zeker wist dat wij dets op jou hadden (je bluf) terwijl schieten nog 24h disabled was..

LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
CarTes | CarTes is Offline| #27 | Posted op 05-01-2017 18:16:42
CarTes

@Mascotte #24: Met alle respect, maar na drie keer lezen begrijp je het volgens mij nog niet. Snap ik overigens ook wel hoor.
Estebano | Estebano is Offline| #28 | Posted op 05-01-2017 18:40:37
Estebano

@Mascotte #24:

Achteraf makkelijk praten. De tijden van afwachten en de lachende derde zijn, zijn wel een beetje voorbij denk ik. Niet meedoen is gewoon preventief geschoten worden.
Daarbij waren ze ervan overtuigd een clubje te hebben met Arezzo en Clasico, dus die eerste war (omdat je clubje dat graag wil) met de afspraak daarna Vedici te ruimen kan best.
Dat vervolgens stabbers gaan stabben (of iig Fortress aan het lijntje houden) is onfortuinlijk, maar de keuze om vervolgens de verantwoordelijken daarvoor aan te pakken nadat de situatie door eerdergenoemde stabs uitzichtloos is geworden, begrijp ik heel goed!

Nogmaals, achteraf, lekker inactief zijnde is makkelijk redeneren, maar probeer je eens in de situatie van dat moment in te leven.
Life | Life is Offline| #29 | Posted op 05-01-2017 19:42:10
Life

@Estebano #28:
'' Dat vervolgens stabbers gaan stabben (of iig Fortress aan het lijntje houden) is onfortuinlijk, maar de keuze om vervolgens de verantwoordelijken daarvoor aan te pakken nadat de situatie door eerdergenoemde stabs uitzichtloos is geworden, begrijp ik heel goed! ''

Eerdergenoemde stabs?
Wie is er gestabt dan behalve Arezzo door Fortress.
Estebano | Estebano is Offline| #30 | Posted op 05-01-2017 20:02:15
Estebano

@Life #29:

Ik schrijf toch ook ''(of iig Fortress aan het lijntje houden)''. Dat blijkt namelijk wel uit het verhaal van Latroit. Of het de waarheid is laten we voor het gemak even in het midden, maar het gaat puur om zijn beweegredenen die ik omwille van een leuke, ouderwetse discussie (waar is Tesio Sad ) verdedig.
Smitzer | Smitzer is Offline| #31 | Posted op 05-01-2017 20:10:48
Smitzer

@Estebano #30:
Door ons is met Life afgesproken dat hij ons zou ''verkopen'' voor informatie @ Fortress.. Iets waar Latroit met open ogen intuinde.. Alle intenties van Arezzo om ''Vedici te ruimen'' waren vanaf de eerste seconde fake en puur bedoeld om informatie te winnen. Prima gelukt, imo nieteens stab noembaar.
Estebano | Estebano is Offline| #32 | Posted op 05-01-2017 20:21:07
Estebano

@Smitzer #31:

Dat is dan toch, precies zoals ik zeg, ''aan het lijntje houden''? Dat het een vooropgezet, geniaal plan was doet daar niets aan af!
Elmex | Elmex is Offline| #33 | Posted op 05-01-2017 21:39:52
Elmex

@Estebano #30:

Hehe. Goed dat je er weer bent Estebano.
Een beetje leven in de brouwerij Grin
Critycal | Critycal is Offline| #34 | Posted op 06-01-2017 11:51:50
Critycal

Hehe, zie de Estebano dan even flink in die discussieketel roeren dan.
Lang geleden dat er inhoudelijke discussies gevoerd zijn op EDO buitenom vingerwijzende huilfamilies.
Smitzer | Smitzer is Offline| #35 | Posted op 06-01-2017 15:09:50
Smitzer

!Get Tesio
Nier | Nier is Offline| #36 | Posted op 07-01-2017 01:09:29
Nier

@Cor #19: Jeetje Cor, je hebt Estebano wakker gemaakt, kijk Estebano eens gaan!
soepbus | soepbus is Offline| #37 | Posted op 07-01-2017 11:34:55
soepbus

Jezus Life het lukt je tegenwoordig niet eens om me te safelisten **** noob.