Inloggen

Gebruikersnaam

Wachtwoord



Lid worden?

-->> Klik hier
Om aan te melden.


Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.

Shoutbox

You must login to post a message.

Member avatar
Chripz
20-02-2017 12:25
Team Rocket is sneller dan het licht Pfft. Ps. hier een liedje voor @soepbus https://www.youtub
e.com/watch?v=OKDY
yFf1s0I

kogelmen
20-02-2017 10:16
Wij zijn woest Galdeana, niet koest Smile

Galdeana
20-02-2017 09:47
Soepbus begrijpt het denk ik niet smitzer.. Wat wel wonderlijk is is dat jullie unleashed koest kunnen houden xD

Smitzer
20-02-2017 08:11
Familie die er niet toe doet? De enige dreiging, zo heeft gisterenavond uitgewezen

soepbus
20-02-2017 06:42
Denk reageer ff in de ochtend anders zal je hem vast niet lezen

soepbus
20-02-2017 06:42
@Moonlight nee Jij??

Ledenenquête

Bevalt v5 een beetje?

Ja
Ja
57% [31 stemmen]

Nee
Nee
43% [23 stemmen]

Stemmen: 54
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31/12/16 13:33

Enquête-archief

Battle Royale

december 27 2016 Wars Critycal
De eerste grote war van de versie is op de vroege dinsdagavond losgebarsten.

Vedici schiet op Veritas terwijl zij zelf beschoten worden door Venkinto.

Op hetzelfde moment openden Clasico, Arezzo & Fortress het vuur op Venkinto.

Equazione schiet op Vedici maar krijgt al snel een reactie van Siberia.

Wanneer het later wordt komt Havoc zich aan het front melden en schiet op Vedici, waarna ze weer aangevallen worden door Siberia.

Update 30-12

Na een dag valt Venkinto.

2 dagen na het begin van de war zijn de laatste dagen van Havoc geteld door toedoen van Vedici en Siberia.

Vedici heeft de nodige schade geleden en is een significant aantal highranks en topaccounts kwijt. De partijen die op Venkinto schoten nemen de leiding over (1: Clasico, 2: Arezzo, 3: Fortress).

Veritas is op sterven na dood, echter door effectief safehousewerk van Veritas Don Eline is de familie nog steeds overeind.



Top Statements

Vedici & Siberia -> Veritas, Havoc & Equazione

Top Vedici:

Top Siberia:


xEline (top Veritas):
"Wederom een typisch .NL war. De grote Detroit families (Vedici + sister, Siberia) met de beste spots, meeste leden en sterkste accounts worden bijgestaan door de overige redelijk grote families (Clasico, Fortress, Arezzo) omgekeerde wereld zou je denken. Vedici schoot op ons en Clasico/Fortress/Arezzo schoten op Venkinto die erg makkelijk neer gingen. Vervolgens hebben we een kleine counter kunnen regelen en hebben we Vedici samen met Havoc behoorlijk pijn gedaan. Vedici had blijkbaar niet gedacht dat het zo moeilijk zou worden, waardoor ze een dag later hulp kregen van Siberia, Fortress, Clasico en Arezzo dat is een GIGANTISCHE pact. Voor ons zit er niets anders op dan het ze zo lastig mogelijk te maken, wat aardig gelukt is wat mij betreft.
Al met al, vond ik het persoonlijk een zeer trieste ‘’war’’ wat al ruim 4 dagen aan de gang is, en men ruim 540.000 shots (so far) nodig heeft om een brug don neer te krijgen. Ik ben zeer benieuwd hoe het zal aflopen, want er kan maar één de beste zijn!
Live by the game, die by the game. Fijne jaarwisseling allemaal xx"

Civitas (top Havoc):
"Na veel discussie besloten om te counteren op Vedici voor onze bloods, kansloze war voor ons natuurlijk, maar met de paar accounts waar we mee begonnen zijn uiteindelijk toch nog een aantal top acc van Vedici neergehaald. Ben zeer benieuwd naar de aankomende wars aangezien Vedici(+sister) Siberia Rilevare Arezzo Fortress Attrezattura en Clasico toch nogal naar elkaar toe hangen. Stab ze mannen, en tot de volgende!"

Top Equazione:


Clasico, Arezzo & Fortress -> Venkinto

Sapros (top Arezzo):
"Verlaat kerstcadeautje voor Valachi"

Top Clasico:

Top Fortress:

Top Venkinto:



Warverloop:
#1 Vedici -> Veritas
#1 Clasico Arezzo Fortress -> Venkinto

#2 Venkinto -> Vedici

#3 Equazione -> Vedici

#4 Siberia -> Equazione

#5 Havoc -> Vedici
#5 Siberia -> Havoc

#6 Vedici -> Havoc

#7 Siberia -> Veritas

(chronologische volgorde, als er dezelfde cijfers staan is dit ong. tegelijk gebeurd)

Critycal
#edo-nieuws

Reacties

Braaf | Braaf is Offline| #1 | Posted op 27-12-2016 21:27:14
Braaf

#1
Weslito | Weslito is Offline| #2 | Posted op 27-12-2016 22:55:25
Weslito

#2
Sapros | Sapros is Offline| #3 | Posted op 28-12-2016 01:00:16
Sapros

Niet leuk voor Venkinto en Veritas Sad
badeend | badeend is Offline| #4 | Posted op 28-12-2016 12:27:41
badeend

Venkinto dat is al jaren bagger met een foute topSad
Blackdahlia | Blackdahlia is Offline| #5 | Posted op 28-12-2016 12:44:30
Blackdahlia

STEF IS DOOD
iGreek | iGreek is Offline| #6 | Posted op 28-12-2016 19:11:32
iGreek

Gekke geit!
Stratego | Stratego is Offline| #7 | Posted op 28-12-2016 19:45:01
Stratego

Waar blijven de epische top-comments?
Djmartin | Djmartin is Offline| #8 | Posted op 28-12-2016 23:22:26
Djmartin

@stratego Macta was naar de Mac helaas was de Big Mac op en toen was Macta Boos. Braaf als die was zocht hij hulp bij Aether de Igriekse god van blablabla. Helaas kon deze hem niet van dienst zijn. Dus hij stapte in zijn Car en draaide zijn favoriete Record, terwijl hij in de Asesinatos modus raakte. Zo begon voor Clasico de eerste war en zo is het geschied. Rip All!
Critycal | Critycal is Offline| #9 | Posted op 29-12-2016 14:59:21
Critycal

@Stratego #7: Ik ga er vandaag achteraan.
Arjinski | Arjinski is Offline| #10 | Posted op 29-12-2016 15:42:14
Arjinski

@Djmartin #8: meest kansloze comment ooit. Graag een serieuze comment of gewoon niet achterlijke spleetoog dat je er rondloopt
Estebano | Estebano is Offline| #11 | Posted op 29-12-2016 21:24:25
Estebano

Is het niet veel overzichtelijker om 2 kleuren te gebruiken? Beide partijen een eigen kleur dan dus.
En even erbij zetten hoe de war verlopen is, is wellicht ook leuk!
psanders | psanders is Offline| #12 | Posted op 30-12-2016 01:19:29
psanders

en toen en toen??! ben benieuwd hoe het verder gaat..
Vluggejapie | Vluggejapie is Offline| #13 | Posted op 30-12-2016 15:36:33
Vluggejapie

Eline? Werkelijk niets wat je zegt klopt, buiten het feit om dat Siberia & Vedici bloods zijn.
Groetjes
Donop | Donop is Offline| #14 | Posted op 30-12-2016 15:50:12
Donop

Typische .nl war is toch iedereen vs Siberia???? :S
Hettalent | Hettalent is Offline| #15 | Posted op 30-12-2016 15:59:11
Hettalent

Eline, dat je zegt dat er maar 1 de beste kan zijn klopt ook hoor!
Geneo | Geneo is Offline| #16 | Posted op 30-12-2016 16:15:25
Geneo

@Eline, ok ok. Ik laat volgende versie wel weer zien dat ik de beste ben. (Hettalent niet gaat spelen aub).
Speel jij dan ook mee Eline? One shot ik je de eerste war (L)
Donop | Donop is Offline| #17 | Posted op 30-12-2016 16:49:47
Donop

@Geneo #16: Op Wesley na.
Smitzer | Smitzer is Offline| #18 | Posted op 30-12-2016 21:21:33
Smitzer

Iets met pot en ketel natuurlijk al die verhalen.. Ik, en vele met mij, zijn de vorige last man standing round nog niet vergeten waarin Veritas en Venkinto het op een heel laffe manier uitgespeeld hebben, een manier waarvoor dat speltype niet bedoeld was.. Dit, en niets anders, maakte deze 2 fams target. Iets waar veel attackers wel oren naar hadden.

''Al met al, vond ik het persoonlijk een zeer trieste ‘’war’’ wat al ruim 4 dagen aan de gang is, en men ruim 540.000 shots (so far) nodig heeft om een brug don neer te krijgen.''

Siberia heeft vorige versie 4 weken overleefd terwijl jullie met alle fams, op Vedici na uiteraard!, ze probeerde neer te krijgen.. Eens zien of het zover gaat komen bij Veritas, mijn gevoel zegt van niet iig.
Aapjeee | Aapjeee is Offline| #19 | Posted op 30-12-2016 22:35:12
Aapjeee

Ik vind het raar dat xEline hier doet alsof ze een prestatie levert. Vijf bg's op def trainen en honderden miljoenen uitgeven aan SH, dat is helemaal niet moeilijk. Het zou pas knap zijn als je, behalve dit overleeft, ook nog wat accounts (niet leeg zoals Mowgli dan) neer kan krijgen met je top 10 account. Maar dat lukt natuurlijk niet, zoals het je nooit lukt, xEline. Niemand heeft jou ooit een kill zien maken die er toe doet.
Sapros | Sapros is Offline| #20 | Posted op 31-12-2016 01:23:29
Sapros

@Aapjeee #19:

Niet te hogen eisen stellen nu he
Aapjeee | Aapjeee is Offline| #21 | Posted op 31-12-2016 01:33:05
Aapjeee

Daar heb je helemaal gelijk in Sapros, het moet wel reëel blijven allemaal.
bullo | bullo is Offline| #22 | Posted op 31-12-2016 02:09:28
bullo

Hmm laat me raden de eerste die gestabd wordt is Arezzo.
Sapros | Sapros is Offline| #23 | Posted op 31-12-2016 17:53:47
Sapros

@bullo #22:

Als het maar niet van achter is :s
Streetfighter | Streetfighter is Offline| #24 | Posted op 01-01-2017 05:13:25
Streetfighter

@bullo #22: Toch wel benieuwd waar dat op gebaseerd wordt.
Streetfighter | Streetfighter is Offline| #25 | Posted op 01-01-2017 05:14:06
Streetfighter

@Smitzer #18: Amen.
bullo | bullo is Offline| #26 | Posted op 02-01-2017 23:03:03
bullo

@Streetfighter #24:

I told you so