Inloggen

Gebruikersnaam

Wachtwoord



Lid worden?

-->> Klik hier
Om aan te melden.


Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.

Shoutbox

You must login to post a message.

DMG
18-01-2017 19:52
Hallo :w

Member avatar
Arjinski
18-01-2017 18:59
#clasico #deleven #braaf #bestereksaieuw

Member avatar
lociano
18-01-2017 15:11
Toch leuk dat er niet met zoveel fams wordt geeindigd

Member avatar
Braaf
18-01-2017 10:11
#Clasiconietgelove
n #jammer #ripArezzo #feliVedici #next #welldoneCor

Vluggejapie
18-01-2017 09:24
Haha, is ook zo MS. Knaakn Matroos

Smitzer
18-01-2017 08:43
Sorry Life, maar Vluggejapie wou je kostte wat kost stabben Sad

Ledenenquête

Bevalt v5 een beetje?

Ja
Ja
63% [22 stemmen]

Nee
Nee
37% [13 stemmen]

Stemmen: 35
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31/12/16 13:33

Enquête-archief

v5.0

Jep, na 600 jaar wachten is het zover, v5 gaat morgen van start. Volg de versie in dit nieuwstopic en discussieër er vrolijk op los!

Have fun!

Update 1: First fam up!

6 dagen na de reset is het Gustavo van Havoc die de eerste familie creëert. Gefeliciteerd!

Reacties

Esromeron | Esromeron is Offline| #1 | Posted op 13-12-2016 12:26:29
Esromeron

Het zal me benieuwen. Toch maar een account aangemaakt. Misdaden werkt op de telefoon al wat prettiger (of was het al zo?).

Succes iedereen!
Smitzer | Smitzer is Offline| #2 | Posted op 13-12-2016 14:27:44
Smitzer

Nieuwe layout werkt idd beter op Phones en Tabs, verder gaan we het zien. 800+ Preregisters , 1K gebruikers in leven.. dat is al meer dan de 250 van de afgelopen versies..
Blackdahlia | Blackdahlia is Offline| #3 | Posted op 15-12-2016 12:54:49
Blackdahlia

ajax amsterdam ole ole
sjarel | sjarel is Offline| #4 | Posted op 15-12-2016 18:56:13
sjarel

gaat edo ook actief reporten nu ?
Elmex | Elmex is Offline| #5 | Posted op 15-12-2016 23:17:01
Elmex

@sjarel #4:

Geen idee, maar dat lijkt me ook afhankelijk van de actieve spelers zelf.
Met 4 reacties hier in 4 dagen tijd voorspelt dat niet veel goeds. Daarnaast moeten tops ook bereid zijn om zinnige verklaringen op te geven, als er een reporter langskomt tijdens/na een war.
Smitzer | Smitzer is Offline| #6 | Posted op 16-12-2016 18:52:58
Smitzer

@Elmex #5:
Inderdaad.. Maar gezien het aantal actieve spelers (550 asso+ op het moment dat #1 swindler werd) komt dat wel weer goed ja.. In princpe gaan we gewoon weer per war reporten, en krijgt elke noemenswaardige gebeurtenis zijn eigen artikel.
Elmex | Elmex is Offline| #7 | Posted op 16-12-2016 19:05:26
Elmex

@Smitzer #6:

Dan hoop ik wel dat de tops weer zinnige en inhoudelijke verklaringen af gaan leggen, en geen dooddoeners/oneliners/"geen commentaar" etc.

De tijden dat het hier het drukst en leukst was, waren de tijden dat mensen hier in (heftige) discussies verzeild raakten.
Life | Life is Offline| #8 | Posted op 16-12-2016 20:26:06
Life

@Elmex #5:
Camerone noob ga nou maar gewoon spelen!

Kusje
Elmex | Elmex is Offline| #9 | Posted op 16-12-2016 21:51:25
Elmex

@Life #8:

Hey, ouwe havenarbeider.
Mocht ik ooit zonder werk komen te zitten, dan doe ik weer mee. :';)