Inloggen

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Lid worden?

-->> Klik hier
Om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.

Shoutbox

You must login to post a message.

TaylorSwift
15-12-2017 00:55
lol

Member avatar
Arjinski
14-12-2017 11:31
kusje voor ann

Fair
11-12-2017 10:44
Burp.

GG
03-12-2017 02:17
Echte kerels laten zich verwennen in The Mansion.

Member avatar
Esromeron
02-12-2017 14:30
Daar zit een luchtje aan.

Death
27-11-2017 21:28
StrikerZ stinkt.

Ledenenquête

Bevalt v5 een beetje?

Ja
Ja
53% [39 stemmen]

Nee
Nee
47% [34 stemmen]

Stemmen: 73
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31/12/16 13:33

Enquête-archief

Onderwerp bekijken

Grappige Crewmessages
Bbird
War
Van: Donlau****
Type: Familie
Verzonden: 13-Aug @ 23:56:35
Mensen we zijn in War !!
we hebben war met Conoscenze als je wil en kan knallen doe je best en maak vinci trots !! heb je hulp nodig met zoeken van target enzo vraag het even op irc !
greetz ons

@ Vincitori, iemand iets van gemerkt?

rikkie
@Bbird Ik niet Shock

Bbird
dont **** met ons
Van: Let
Verzonden: 26-Jan @ 09:05:49
Je vermoordde Quatsch. Hij/zij had $ 0 op zak. Dit is nu van jou!
Hoi

blaat
CM
Van: Soulchaser
Verzonden: 14-Mar @ 21:41:16
Beste leden!

We zijn door Asmaalti voor een keuze gezet; we waren altijd al een sister van hun, maar ze wilde meer verbondenheid en dus de naam veranderen. Ze willen steeds dichter naar elkaar en daarbij heb ik het irl komende weken heel druk met school. Mcfly kan het niet overnemen ivm werk en dat soort zaken dat gaat hem dus ook niet worden. Victory zou dan de nieuwe don worden en dus zal de familie dichter bij asmaalti komen te staan. Wij wilden liever gewoon voor onszelf en ik heb daarbij ook persoonlijke redenen, maar de familie behoort eigenlijk asmaalti toe. Daarop hebben Mcfly en ik besloten de fam aan hun terug te geven.
Wij gaan naar een andere familie, maar we blijven nog hooguit een dag of 2 of zaken als kicks te regelen. Mochten jullie hier vragen of hebben hoor ik het graag . Ik kan bij sommige families ook plekken voor jullie regelen, jullie zijn ook vrij omdat zelf te doen of om je bij asmaalti aan te sluiten en hier te blijven. Dit is allemaal jullie keus!

Proud don of Antebellum
Ajuuuus <3

monfy
Van: Sensual
Verzonden: 26-Nov @ 19:24:51
Hallo daar ben ik weer
Worden jullie al gek van mij als top?? Troost jullie, ik krijg me eigen mailtjes ook whahaha..!!
Ik heb voor jullie een vraag, wie zouden jullie graag zien als top??
Ik zal van niemand namen noemen maar wil graag een aantal dingen duidelijk hebben. Geef dus a.u.b. eerlijk antwoord..!!!
Don 1.
Consig 2.
Sotto 3.
xxx

(Geen onderwerp)
Verzonden: 26-Nov @ 21:26:07
Beste members,
Zoals jullie mischien wel gezien hebben is er het 1 en ander veranderd in de top 3. Er is een knoop door gehakt zodat familie sneller kan groeien. En dat de top zoals het hoort ook daadwerkelijk veel online is. Na vele overleggen wat tot niets kwam is het heft in eigen handen genomen en hebben we mofo in de grond gestopt. Hierdoor hebben we nu eindelijk een godfather! Onkruid !! Ik ben nu de sottocapo.
Voor verdere vragen kunnen jullie bij de top 3 terecht Rankze en hoop jullie te zien op irc
spot I2

Van: Onkruid
Verzonden: 26-Nov @ 23:35:10
jow jow beste leden
Zoals je mss al wel gemerkt heb is het het 1 en ander veranderd in de fam zo zitten we nu dus met een nieuwe top.
Nu zitten we nog wel met 1 klein probleempje waar we de hulp van alle leden voor nodig hebben.
We moeten opnieuw op spot I2 gaan raiden zodat we dagelijks weer een verse lading kogeltjes bijkrijgen.
Ik zou dus willen vragen aan alle leden om zoveel mogelijk op IRC te komen. Als je nu niet zou weten hoe dit te installeren kijk dan even op famforum daar staat het allemaal uitgelegd met afbeeldingen erbij zodat het makkelijker is om te volgen.
Alvast bedankt en rankse zou ik zeggen
Grtzz en xxx-jes voor de dames
Onkruid

Onkruid
(Geen onderwerp)
Verzonden: 28-Nov @ 14:45:15
hey mede-rankers,
ik wou even zeggen dat ik trots op jullie ben gister avond hebben we goed mee geschoten tegen potenza, Arjinski was hier niet van op de hoogte wat maakte dat we low profile mee konden poffen. Het heeft ons enigzins verzwakt betreft kogels maar we hebben hierdoor wat hoge vriendjes erbij gekregen! Erg positief denk ik !
Succes met ranken en kogeltjes sparen
greetings

jerokomt
Van: Klaasvaak
Soort: Familie
Verzonden: 15-Feb @ 23:37:45
Beste leden,
Zoals jullie het misschien wel is opgevallen. Is het zo dat de fam bank erg leeg is. Dit komt doordat wij als top kogels nodig hebben. Wij hebben de laatste 6 dagen 3x mee geschoten met andere familie,s. Wij snappen dan ook dat de leden die mee hebben geschoten nu ook zonder kogels zitten. Dit is erg vervelend, zo gauw wij hebben aangevuld zullen we dan ook weer overgaan tot het uitdelen van BM en BD. Wij als top hadden ons helemaal leeg geschoten. We vragen dan ook jullie begrip hiervoor.

Dan nog een paar dingen we doen het erg goed als familie staan stabiel in de top 5 en proberen zelf 1ste te worden. Dit kunnen wij dan ook niet zonder de steun van onze leden.

Hiervoor willen we jullie hartelijk bedanken. Let hierbij wel op de regels niet schieten op andere fams, niet gokken op familie objecten.

En probeer niet tegen elkaar te pokeren. Tenzij dit is afgesproken natuurlijk.

Nog 1 klein verzoekje zouden jullie al jullie eerpunten naar kattesik willen sturen wil kijken of we die ook eerste kunnen maken in de eerpunten lijst.

Met vriendelijke groet,

De top

LOL

Vato
LOL
Nog een paar van zulke post en ik stop ermee

Heldopsokken
hallo iedereen
Van: Trianco
Verzonden: 18-Jun @ 19:48:13
Door alle warmte en drukte was ik het helemaal vergeten te mededelen vandaag, maar onze mede top Wartaal hebt vandaag eindelijk zijn zo wel verdiende "borsten" gekregen.

Hier voor hebt hij bijna 2 jaar langs gespaard en allerlei dingen voor moeten ondergaan.

Zou jullie dan ook vriendelijk willen verzoeken om hem te feliciteren met zijn 1ste grote stap om een vrouw te worden.

Spam zijn inbox maar lekker vol ing = winne en op irc gewoon onder Wartaal

xxx
Winter is coming

Audiowaste
Hebt :facepalm:

Voix
Van: Freecolin
Verzonden: 02-Oct @ 20:39:24
Beste Soldiers,

Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben zijn we flink aangepakt door zo ongeveer alle families die nog staat en totaal niet van betekenis zijn geweest en hierdoor nog steeds niet zijn. Ze wilden een statement maken dat ook zij bestaansrecht hebben en wilden dit doen door middel van de beste en grootste familie die omerta ooit gekend heeft proberen down te schieten.

Dit is ze niet gelukt. En om de eer aan onszelf te houden ben ik vandaag de kapitein van het schip. Als ik geschoten word, gaat vedici met mij mee naar de eeuwige jachtvelden

Ik kom ergens midden in de nacht pas weer uit mijn safehouse dus ze mogen lekker nog een paar uurtjes wakker blijven!

Voor de resterende highranks, koop jezelf maar uit voor 5 miljoen. Dit zien we niet als runnen ofzo.. maar het is nutteloos om te blijven.

Voor alle rebirths, rerank! we komen terug

Bedankt soldiers!

Over en uit tot we allemaal weer bruglione zijn..

Vluggejapie

jerokomt
Van: Sansji
Verzonden: 05-Nov @ 18:57:11
Dan worden de dets duurder voor de aanvallers Meer kans van overleven voor de familie!

Succes nog even de laatste 16 uur!
Verwijder | Beantwoord

Bongripper
Van: Powert
Verzonden: 10-Apr @ 21:51:54
hallo allemaal we hebben geld nodig om de chrusher te onlocken graag willen we een bijdrage vam jullie dus als je geld stort zijn we te vreden

jerokomt
Alle Grazie members,

Vandaag zijn we familie rang 2 geworden en kunnen hierbij een unlock kopen om mensen uit de Top aan te wijzen als successor. Deze unlock kost $ 9,375,000. De volgende unlock is een Chrusher op familie rang 3.

Graag vragen wij hierbij iedereen om een (kleine) donatie te doen aan de familie bank om ons te helpen met het kopen van deze unlock.

Greetz,
de Top

Meza, van de Grazie top LOL

Spring naar forum:

Families

Nieuwste Families
Geen families gevonden

Laatste dode families
Scalune [26-07]
Heroes [25-07]
Berlin [25-07]
Oeps [23-07]